1.   Particulier
  2.   Bedrijf
  1. Français
  1. Ga naar UNICEF.BE
  2. Log in
  3. favorieten (0)
  4. contact

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Voor een uitgebreide beschrijving, klik hier.

Wat gebeurt er als ik een fout heb gemaakt bij het invullen van mijn bestelling?

Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op, telefonisch of per mail. Zolang de kaarten nog niet gedrukt en/of verstuurd zijn, kunnen wij uw bestelling nog wijzigen.
Telefoon: 050 - 710 720
E-mail: info@unicefkaarten.be

Hoe weet ik wat mijn bestelling gaat kosten?

De totaalprijs van uw bestelling kunt u zien in uw winkelwagen.
Hierin worden u de prijs van de kaarten en optioneel de indrukkosten getoond.
Op zowel kaarten als indrukkosten is BTW van toepassing.
Indien u in uw winkelwagen een donatie aan UNICEF wilt doen, zal deze donatie ook in het overzicht worden getoond. Donaties zijn vrijgesteld van BTW en worden volledig overgemaakt aan UNICEF.

De verzendkosten bedragen EUR 4,50,- exclusief BTW. Het betreft hier 1 vast tarief voor het versturen van blanco kaarten en/of gepersonaliseerde kaarten ongeacht de grootte van de bestelling.
Indien uw orderbedrag groter is dan EUR 225,- exclusief BTW dan berekenen wij u geen verzendkosten.

Indien aanvullende wensen voor bijvoorbeeld indruk niet worden vermeld op het bestelformulier of op de website, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op 050 - 710 720.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Dat kan, naast het gebruik van deze website kunt u ook uw bestelling op de volgende wijze doorgeven:

1. Door het invullen van het bestelformulier en dit per post te verzenden naar

Koning Leopoldlaan 14/0-01
B-9990 Maldegem

2. Door het invullen van het bestelformulier en dit te faxen naar 050-710700

3. Per e-mail door het verzenden van uw bestelling naar info@unicefkaarten.be

Wat is de levertijd?

Kaarten zonder tekstindruk worden binnen 2 werkdagen via DPD bij u afgeleverd.
Voor kaarten met tekstindruk maken wij eerst een PDF voorbeeld welke wij binnen 3 werkdagen per e-mail aan u toezenden. Kaarten met tekstindruk worden pas ingedrukt na uw akkoord van het PDF voorbeeld.
Heeft uw bestelling spoed, laat dit dan aan ons weten per telefoon 050 - 710 720, e-mail info@unicefkaarten.be of fax 050 - 710 700.

Zitten er enveloppen bij de kaarten?

Alle kaarten worden geleverd met enveloppen.
De kosten hiervoor zijn inbegrepen in de kaartprijs.

Is het mogelijk een modelkaart te ontvangen?

Wilt u graag een modelkaart ontvangen? Neem dan contact met ons op. Bel 050 - 710 720 of stuur een e-mail naar info@unicefkaarten.be. We helpen u graag verder.

Kan ik ook een voorbeeldkaart ontvangen met een eigen tekstindruk, voordat ik ga bestellen?

Eén voorbeeldkaart met een eigen tekst of logo is niet mogelijk. Onze kaarten worden op de traditionele manier gedrukt; 1 kaart drukken is net zo duur als bijvoorbeeld 50 kaarten drukken.
Wel kunt u een standaard voorbeeldkaart aanvragen, zie daarvoor de vorige vraag.

Op een aantal kaarten staat een tekst op de voorzijde, kan ik deze veranderen?

Zowel de voorkant als de achterkant van de UNICEF Collectie zijn uitgesloten van bewerking. Bewerking kan alleen plaats vinden op de binnenzijde van de kaarten. Indien u specifiek maatwerk wilt, waarbij ook de voorkant of achterkant wordt aangepast, neem dan even contact op met onze klantenservice op 050 - 710 720.

Kan ik ook kaarten bestellen met verschillende teksten?

Dat kan, kies bij het opmaken van de kaart voor een tekstwissel.

Hoe kan ik zien waar mijn tekst in de kaart komt te staan?

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een proef per mail van onze klantenservice. Naar aanleiding van deze proef kunt u eventuele wijzigingen in de tekst, het lettertype of de kleur nog doorgeven. De kaarten worden pas ingedrukt nadat alles naar wens is!

Is het mogelijk om de tekst aan allebei de binnenkanten van de kaart te drukken?

Dat is mogelijk wanneer er voldoende ruimte is op de linker binnenzijde of bovenzijde van het kaartje. Wanneer u dit wilt, dan kunt u dat aangeven in het daarvoor bestemde tekstvak zodra u gaat bestellen.

Kan ik ook direct een donatie doen?

U kunt een donatie doen op het bestelformulier of op deze bestelwebsite.
Donaties zijn vrijgesteld van BTW en worden direct volledig overgeboekt aan UNICEF. Geen fiscale attest geleverd

U kunt uiteraard ook rechtstreeks een donatie doen ter attentie van:

UNICEF België
IBAN: BE31 0000-0000-5555
BIC: BPOTBEB1

Hoeveel kaarten kan ik bestellen?

U kunt zoveel kaarten bestellen als u wilt. We hanteren een minimale afname van 25 kaarten per ontwerp. Voor de premium service hanteren we geen minimale afname.

Zijn er naast de getoonde productprijzen nog kosten verbonden aan een bestelling?

De kosten voor de enveloppen en de verpakking zijn in de genoemde prijzen inbegrepen. Voor verzending en administratie worden per bestelling eenmalig € 4,50 exclusief BTW in rekening gebracht. Deze kosten worden gedurende het bestelproces in het besteloverzicht getoond. Voor bestellingen ter waarde van meer dan € 225,- exclusief BTW is verzending gratis.

fixed banner image
©UNICEF